søndag 22. juni 2008

Kvelden før første vakt


Jeg gleder meg utrolig og er litt spent i forbindelse med morgendagen. Utenfor regner det, det er 22. juni og jeg fyrer for harde livet i ovnen. Jeg fryser og prøver å få varmen med ullsokker selv om gårsdagen var sommerjevndøgn. I morgen - St.Hans - skal jeg ha første kveldsvakt på Hovefestivalens bibliotek. Arendal bibliotek flytter ut en filial som festivaldeltakerne kan benytte seg av under hele festivalen og jeg har meldt meg som frivillig. Spennende å være med på formidling av bibliotektjenester på litt utradisjonelle steder. Blir det regn i morgen tro??

2 kommentarer:

Hege sa...

Ja, jeg får jo teste ut om jeg får til å kommentere mitt eget innlegg. Det hadde jo egentlig vært gøy dersom denne bloggen kunne brukes av flere ute i festivalbibliotekets telt. Vi får se hva vi får til.

kikkin sa...

Heisann! Kult med egen blogg for oss festivalbibliotekarer!
Har nå stilt på jobb med støvler, ullgenser og regntøy, klar for den aller første vakta på filialen på Hove. Gleder meg til årets oppdrag.